080809

Det blev ingen resa för min och Vivis del :( Alla bra sistaminuten resor tog slut p.g.a. vädret så vi bestämde oss för att inte åka alls. Igår jobbade jag min sista dag :) hade nog inte klarat en enda dag till eftersom min rygg har tagit mycket stryk.
Det är så skönt att äntligen vara ledig men det värsta är att nu när jag kan koppla av börjar jag känna mig sjuk. Hoppas det blir bättre snabbt.
Jag tror att Norge verkligen kommer bli av. Det är skrämmade men samtidigt väldigt spännade att göra något helt annorlunda från vad jag gjort hittills i mitt liv. Hoppas det blir bra hur det nu än blir.
Tackade nej till min plats på sjökaptensutbildnigen idag men måste erkänna att jag var lite sugen. Jag verkar dras till saker jag inte vet något om. Det blir så mycket mer spännande. Vi får väl se om jag fortfarande är intresserad om ett år, då kanke det blir Chalmers... Men mycket kan hända på ett år.

Lailonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback